پورتال فروشگاهی سپیدار

تبلیغات

پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بازار بزرک محصولات در فروتل

شهید قلب تاریخ است

(( متن وصيت نامه پاسدار شهيد قاسمعلي بهرامي کرکوندي ))
ان الله يحب الذين في سبيله صفا کانهم بنيان مرصوص(قرآن مجيد)
بـه درستي کـه خداوند دوست دارد کساني را که در راه او مانند صفي محکم و ناگسستني ايستاده اند و مي جنگند.
اينک که توفيق جهاد اصغر را يافتم و عازم نبرد در جبهه حق عليه باطل هستم اميدوارم اين جهاد اصغر مقدمه اي براي جهاد اکبر که همانا جهاد با نفس است باشد.تا بتوانم با نفس اماره خود مبارزه نموده و انساني وارسته در جامعه باشم که مي دانيد جهاد و جنگ اصلي همان است و اگر انسان در آن جهاد و جنگ به پيروزي برسد مسئله جهاد اصغر حل شده است.
اکنون به شما برادران عزيز چند وصيت و چند شهادت دارم. به عنوان برادر کوچک شما اگر مورد قبول واقع شوم در ابتدا چند شهادت و بعد وصيت. اول شهادت مي دهم به وجود خداي بزرگ و وحدانيت آن و اصل توحيد و حقانيت دين مقدس اسلام و شهادت مي دهم به نبوت که يکي از اصول دين ماست و آن قبول پيامبري يکصد و بيست و چهار هزار پيغمبر از آدم تا محمد(ص) و بعد شهادت مي دهم با امامت حضرت علي (ع) و يازده فرزندش به عنوان جانشينان به حق همچنين شهادت مي دهم به عدالت خداي بزرگ و معاد (روز بازخواست ما انسان هاي آزمايش شده).
حال که بازبان و قلم خود شهادت هايي را بيان نمودم چند وصيت با شما دارم، برادران عزيز در ابتدا وصيت مي کنم شما را به خدا پرستي و تقوا و ورع و خدا ترسي ، تقوا داشته باشيد و خدا را پرستش کنيد به دستورات خداي بزرگ عمل کنيد که خداوند در قرآن مي فرمايد ما انسان را خلق نکرديم مگر براي پرستش و عبادت. وصيت ديگر من به شما برادران و خواهران نيايش و رعايت اخلاق اسلامي است که اگر اخلاق اسلامي داشته باشيد در زندگي پيشرفت خواهيد کرد. از شما مي خواهم که در حفاظت از اسلام عزيز و انقلاب اسلامي کوشا باشيد و بدانيد که براي اين انقلاب عظيم بهشتي ها و رجائي ها و باهنر ها خون داده اند و اگر ديديم که انقلاب احتياج به خون دارد ما هم خون ميدهيم که خون ما در برابر خون آنها صفر در برابر بي نهايت است. و بر شماست که با جهاد خود اين انقلاب خونين را به ثمر برسانيد. از شما برادران مي خواهم که در صحنه امام را تنها نگذاريد که اگر امام تنها بماند انقلابتان شکست مي خورد و ننگ و بد نامي پشت سر شماست و شما اي برادران بسيج بکوشيد که در خط رهبري و ولايت فقيه باشيد تا بتوانيد سرباز نمونه اي براي امام زمان باشيد از روحانيت مبارز و خط امامي جدا نشويدکه به فرموده امام اگر اين روحانيت نبودند از اسلام اطلاعي نداشتيـم. اي عـزيـزان بکوشيد که هميشه نماز گزار باشيد نه نماز خوان که اگر نمـازخـوان باشيد
دنباله روي اسلام صفوي هستيـد و اگر نمازگزار باشيد ياور علي هستيد و ياور حسين که مي دانيد نماز خوان کسي است که فقط خود نماز را مي خواند و نماز گزار علي است که براي نماز مبارزه مي کند و آخرش در محراب شهيد مي شود و فرزندش مدني و دستغيب. برادران در زندگي به خود مغرور و خود خواه نباشيد. نوعدوست و انسان دوست باشيد ، خشوع و خضوع علي را داشته باشيد که شيعه او هستيد در زندگي به امور مال و منال دنيوي نچسبيد که از ياد خداي غافل مي شويد و آن وقت به ابتذال و فساد کشيده مي شويد. اي عزيزان خادم اسلام باشيد و نگوييد وقتي در مملکت جنگ است به ما مربوط نيست! با همديگر همکاري و تعاون داشته باشيد. دستورات اسلام را تا آنجا که در توان داريد مو به مو اجرا کنيد. مبادا در جامعه عنصر بي تفاوت باشيد که نه تنها مفيد نبوده بلکه مضر و خطرناک است. اي برادران وقتي قرار است همه ما بميريم پس چرا مرگ شرافتمندانه را خود انتخاب نکنيم.
برادران عزيز دانش آموز و همکلاسي هاي عزيزم اول از شما طلب مغفرت مي کنم و بعد از شما مي خواهم که ادامه دهنده راه شهدا باشيد و هميشه به ياد خدا بوده و چه در سنگر مدرسه و چه در سنگر جبهه حامي خون شهدا و راه خونين آنها باشيد.
اي معلمان و اي مربيان عزيز از شما تشکر مي کنم به خاطر خدماتي که به من کرديد و اين چنين فرزندي تحويل جامعه داديد. از شما تشکر مي کنم و تقاضا دارم که اگر از من ناراحتي داريد و بدي ديده ايد به بزرگي خود ببخشيد. در خاتمه از شما برادران عزيز مي خواهم که هرکس از من ناراحتي ديده به لطف و کرم خود مرا ببخشد.
خداحافظ اي برادران و خواهران عزيز
ديدار تا قيامت
والسلام عليکم و رحمه الله و برکاته
15/1/1361- قاسمعلي بهرامي کرکوندي
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 نظر دهید:

ارسال یک نظر

معروفترین مستند بی بی سی درباره ایران A Taste of Iran

ایران به روایت غیر ایرانی ها

امروز قصد معرفی مستندی را داریم که طرفدار های بسیار زیادی خواهد داشت ! این مستند در چند روز اخیر جزء برترین محصولات فروشگاه های اینترنتی بوده است .زیباترین مستند درباره ایران آن هم ساخت بی بی سی

سفري از شمال تا جنوب ايران , ديدني ترين جاهاي ايران را باهم ببينيد, با جاهاي ديدني بهترين شهرهاي، يک راهنماي تصويري از شهرهاي بزرگ ايران و مسافرت به شمال مرکز و جنوب ايران و با جاهاي ديدني، سوابق تاريخي، خوارکيها و سوغاتيهاي مشهور هر شهر آشنا شويد.

اين بار حرفه اي هاي BBC دست به کار شدند تا ايران را باهمه جزيياتش به تصوير بکشند.و به سراغ جاهايي مي رود که حتي فکرش را هم نمي کنيد!

يک فيلم صد در صد حرفه اي از مجموعه مسنتند هایی BBC که زيبايي هاي ايران زمين را به رخ جهانيان مي کشند.اگر سفري در پيش داريد حتما اين مستند زيبا را تماشا کنيد تا به دور دست ترين و عجيب ترين نقاط ايران سفر کنيد


خرید ایران به روایت غیر ایرانی ها

لینک باکس زمزار



پورتال فروشگاهی سپیدار


لینک باکس توکان
 
ساخت سال 1388 کرکوندی ها.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده